søndag 15. desember 2013

They're So Cute 2013

På tampen av 2013, så ønsker vi også og takke de flotte gjestedesignerne våre som har besøkt oss, og gitt oss mange fantastiske og varierte oppgaver!
De skal få muligheten til å utfordre dere igjen. Velg dere en av utfordringene de har hatt gjennom året og lag et bidrag!
Vi håper å se MANGE bidrag selv om det er litt julestress i lufta!!
Prosjektet ditt skal inneholde følgende.. maling/mist/distressfarging, noe maskulint, noe feminint og sist med ikke minst du har kun lov å bruke restepapir..
You have to use paint, mist or distress, something maskuline and feminin, and use only left over paper
1. Jeg vil at du skal lage noe til eller fra en høytid eller begivenhet. Som kan være dåp, bryllup, fødsel, jul, påske osv.
2. Bruk minst en hjemmelaget blomst på prosjektet.
3. Bruk minst 3 forskjellige mønsterpapirer.
1. Make something for a wedding, birthday, Christmas, Easter etc.
2. Use at least one homemade flower
3. Use at least 3 different patterned paper
GO BRIGHT!  GO FUN!!
Jeg vil se fargerik LO eller et kort, i tillegg vil jeg se kreative vimpler med forskjellige elementer.
I want to see a colorful layout or a card, wiht creative pennants


Tema: Frihet. Jeg har lagd en skisse som utgangspunkt for denne utfordringen. I tillegg til tema, ønsker jeg å se søm (tegnet eller ekte), knapper og sommerfugler.
"The challenge is to be inspired by the topic FREEDOM. You must also use the sketch below, stitching (fake or real), buttons and butterflies."
Jeg utfordrer dere til å lage noe som dere bruker max 1 time på!
Make whatever you want, but you have no more than 1 houor!
Bruk hvit kartong til bakgrunn, ikke mønsterark!
Bakgrunnen lager du selv, med stempler, mist, maling, stensiler osv.
Du skal ikke bruke blonder eller blomster, jeg vil se et litt røffere uttrykk enn det.
Og jeg vil se farger! Klare, flotte farger!

You have to use white cardstock as your background, no pattern paper!
You should make the background with stamps, mists, paint....
It is not allowed to use flowers and lace.
And I want to see colors. Bright, lovley colors!


Jeg vil at dere skal bruke paljetter! Dere kan lage hva dere vil: LO-er, kort, tags, ATC-er, Art Journals ... men dere skal ha med paljetter.
I want you to use sequins! You can make what you want; layouts, cards, tags, ATC`s, Art Journals... but you have to put some sequins on there!
Jeg vil se en stamme, en grein, ei rot, et blad, bark, årringer eller noe annet som har tilknytning til et tre. Det kan være et høyt tre, en lav busk, et slektstre, livets tre eller kunnskapens tre. Det kan være et helt tre eller bare en liten del av et tre. Valget er ditt.
Uansett sakl det være synlig, men trenger ikke å dominere. Materialet og teknikken du bruker velger du helt selv. Jeg gleder meg til å se hva du finner på!
Be inspired by a tree in whatever way you want!
Tema: Bursdag / Birthday
Jeg ønsker å se fantasifulle bakgrunner. Vær kreativ  på annet enn et mønsterpapir eller en kartong. Det er selvsagt lov til å bruke kartong som base, men da skal hele kartongen dekkes av et eller annet som ikke er scrappeutstyr før du begynner å scrappe på det.
Don't use a cardstock or patterned paper for your background
DT-JENTENE har vaglt hver sin utfordring på nytt og laget følgende bidrag:

 
 GryA:
JUNI - Graciela
Stine:
APRIL - Marit


Maya:
SEPTEMBER - Ragne


Julia:
AUGUST - Pauline


Linda
MARS - Chantal



Vi kan røpe at 2014 vil by på noen endringer hos oss, men besøk av nettopp DEG ønsker vi oss fortsatt!
Kunne du tenke deg å besøke oss?
Som du ser er det stor variasjon i oppgavene gjestedesignerene lager, og hva oppgaven blir er helt opp til deg. Kunne du tenke deg å  utfordre oss, bli presentert her, og få masse reklame for deg og bloggen din?
Ta kontakt med oss på thatsjustsocute@gmail.com. 
Her forteller du noen få ord om deg, og linker til bloggen din.
Vi har plass til 11 gjester i 2014, og oppfordrer alle til å søke :)
(Merk mailen: GD 2014)
Fristen for å søke som GD er 5. januar 2014

Premie:

Ingen kommentarer: